HTML

Privy Voices

Privy Voices - nos két szóból raktam össze - Magán vélemények. Vagyis saját, illetve ismerősök véleménye a világ dolgairól, hogy miért jó ez vagy az... Kezdő vagyok, el kell nézni

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.01.22. 22:28 kzsuzs

Blog!?

Nos kedves mindenki, aki idetéved... talán lehet nem megfelelő a cím, de úgy gondolom ez az ideillő. Hogy miért? (Tudom, hoggyal nem kezdünk mondatot) Öhm hát úgy gondolom, nem vagyok az a nagy blogos típus, de megígértem elkezdem, azért mert... suli, ahol a legviccesebb sztorik vannak ezen belül az osztály, ahol az engem ért igen érdekes fejleményeket ide leírhatom. Tanulságosak! Én legalább is tanultam belőle ^^ Aztán, a mindennapok eseménye... mit fecsegek talán kezdem egy kis "bevezető" fejleménnyel...

Igen, most jön az a rész, ahol a szavakat keresem, hogy mit írjak?
Talán elkezdem leírni a napomat, majd aztán jön a többi dolog.

8-kor keltem fel, vagy pár perccel később. Nem is ez a lényeg, megettem három pirítóst, meg norbi update 1-essel ellátott fevágottat, abból két szeletet, tojás íze volt lehet a szója miatt. Érdekes volt :D Aztán kb fél 9-kor indultam suliba (teljes neve: Károlyi Mihály Fővárosi Gyakorló Kéttannyelvű Közgazdasági Szakközépiskola, saját megállapítás: pont betűrendben van a fővárositól kezdve). Rögtön KÉT tesivel kezdtünk! Nagyon jó volt, azt hittem elhányom magam, közben arra kellett figyelnem, hogy a térdem nehogy szétmenjen és ne szakadjon le a lábamról a cipő, ami 600 Ft volt és kb 3 éve kaptam. A fejállást (Győrik kedvéért szakszerűen) gyakoroltuk, kicsit becsípődött a lapockámnál valami, amitől most fáj. Örültem neki... aztán felmentünk a normális tesiterembe, és zsinórlabdáztunk (aki nem tudná, majdnem ugyanaz, mint a röplabda csak itt meglehet tartani kézben a labdát) kicsit nem ment ^^ Miután jól elszórakoztunk, elmentünk matekra. Az osztályfőnökünk (hívjuk egyszerűen Osinak, egyébként Osváth Tibor) megint csak hiányzott, ezért helyettesítés volt. Zenét hallgattam egy Michael Jackson fannal meg beszélgettem. Aztán angol 1 óránk volt... ez alatt azt értem, hogy összesen négy angol tanárom van. Angol sima, angol nyelvtan, angol társalgás és angol lektor.  Heti 12 angol órát kell túlélnem, de legalább érzem a hatást. Aztán angol nyelvtan, ahol must, mustn't, needn't, have to+V1 stb... kell, muszáj stb. remélem tudja miről van szó, aki angolt tanul, egybkt eléggé huh érdekes volt.
Mivel a must-nak (muszáj) a had to+V1 a múlt ideje és a have to-nak (a kell finom alakja) is ezért kicsit össze lehet keverni. De viszont szerencsére a tagadásuk nem ugyan az vagy nem is tudom, egyenlőre ez zavaros :S van itthon angol nyelvtan könyvem úgy hogy meg tudom nézni :)
Német óra, hát a bútorokat vettük, ha jól emlékszem... nem ment annyira
Majd rohantam haza, kicsit tanultam, tv-ztem és hát elütöttem az időt. Akartam venni egy derítőlapot (saját meghatározás: ha a modellem arca sötét, mert nem jut oda fény akkor ezt alá tartom és ez kideríti, remélem elég pontos :) ) megnéztem a www.edigital.hu -n van-e valami jó. Találtam, a boltban nem volt. Igaz az oldalon az volt kiírva, hogy raktáron, de helyette vettem egy crumpler fekete narancs Pretty Boy fotós táskát. Már kellett egy táska :) véégreee meg is lett. Aki eddig nem volt az extreme digital üzletében azt ajánlom neki nézze meg az interneten mit akar venni, mert ott csak bemondja és a pénztárnál lehet fizetni. Másik ajánlat: ne fél 5 körül menjenek oda, mert egy negyed órás sort kell kivárni.

Nos hazamentem, illetve bementem a McDonald's-ba ittam egy forrócsokit meg egy sajtos pogácsát (illetve ezt ettem :D). Huh eszméletlen jó a forrócsokijuk :D meg a csokis cappucinojuk. Szeretem :) Majd haza értem, leültem a gép elé és kicsit simseztem. Most egész izgi, benépesítettem a szomszédságot egy emberrel :) na mindegy, nos aztán ideültem a laptophoz és elkezdtem blogolni. Szimultán kezdtem el foglalkozni :) 

Hát ez sikeredett, meglátjuk mit fogok holnap írni. Mert ugye holnap is találkozunk :P De azért én már tudom, mi lesz a holnapi témám:
A barátok

Addig is jó éjt, sok pusz... kzsuzs

Szólj hozzá!

Címkék: blog vélemény első bejegyzés 2008 egy napom privy voices


A bejegyzés trackback címe:

https://privy-voices.blog.hu/api/trackback/id/tr86307929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása